La Recepta del 15 (de febrer)

Déu n’hi do! La veritat és que no sabem per on començar! Abans de res donar-vos les gràcies per com heu respost tots els que us vau animar a participar en aquesta proposta, doncs el temps que vau tenir per preparar els plats va ser realment poc, i no ens esperàvem pas que tanta gent s’hi afegís així com si res ja el primer dia que ho fèiem!

Suposem que precisament el fet de que sigui una convocatòria oberta, sense normes, sense condicions, on simplement a partir d’un punt en comú cadascú pugui fer el que vulgui, és el que us ha agradat. I n’estem la mar de contentes. No volíem pas fer cap concurs, aquí ningú ha de guanyar ni perdre, simplement ha de ser una motivació més per cuinar i compartir, i pel que hem pogut veure, la cosa ha funcionat!

Així que seguim endavant amb l’experiment! Hem estat parlant quan era millor anunciar l’ingredient, i creiem que com més temps hi hagi, millor per tots. Així doncs, si el dia 15 és el dia de penjar les receptes, deixarem 5 dies de marge per si algú te qualsevol problema i penja el seu plat més tard, i el 20 serà quan anunciem el punt de partida pel mes següent.

I avui és dia 20, oi?! Doncs, aquí ho teniu: la recepta del 15 d’aquest proper mes de febrer serà la pizza! Ja ho havíeu vist aquí al costat, oi? Doncs apa, ara toca començar a pensar què fer, les possibilitats són infinites: mil masses diferents, mil formes per donar-li, i mil ingredients per posar-hi!

Esperem amb ànsies el proper dia 15 per veure les vostres propostes! Ànims a tots, i a cuinar!

Marina, Sandra i Xavi


PD: les receptes del 15 que anem fent aquí a “els fogons de la Bordeta”, podreu trobar-les a l’apartat corresponent de la nostra pàgina, només cal que ho busqueu al menú superior, o que feu clic AQUÍ o a la imatge d’aquí al costat.

21 pensaments sobre “La Recepta del 15 (de febrer)

  1. Gemma diu:

    M’encanta aquesta proposta!!! I molt bona idea publicar el nou tema el dia 20, així tenim molt més temps per pensar el plat :)
    A veure si amb la pizza participo, perquè… una ìzza dolça també deu ser bona, oi? ;)

    M'agrada

  2. judith diu:

    com m’agrada el dia 156 i el 20!!! jajajaja. Aquest cop un nou repte! m’encanta! mai he fet pizza, així que ja no tinc excusa!!!! sou els millors nois! milions de petonets

    M'agrada

  3. MERCÈ-destapant cassoles diu:

    Com acabo de comentar a la Marina, això de la recepta del 15 és un repte fantàstic!, en aquest cas m'”obligaré” a fer el pas i fer massa de pizza que no n’he fet mai!..ara no tinc excusa!. Per altra banda estic completament d’acord amb l’encapçalament. El que m’atrau (i crec que a molts de nosaltres) d’aquesta proposta és precisament que no és un concurs, que no calen normes o anuncis…És un divertiment pensat precisament per passar-s’ho bé fent allò que ens agrada als que estem per aquí amb blogs de cuina, i COMPARTIR-HO sense competir…FAN-TAS-TIC!!!Una abraçada, dissabte en parlem.

    M'agrada

  4. Neus diu:

    Fantástic…. aquesta vegade participaré, prenc nota.
    Us imposta si agafo el logo i ho poso al bloc, com agenda???
    posant que no es un concurs, que es una participació voluntaria???
    Hem dius alguna cosa??? i sino ho poso a la nevera i ja esta.
    Un petonet

    M'agrada

  5. eva diu:

    m’encanta la vostra proposta, crec que és molt bonic cuinar pel plaer de cuinar, no calen concursos ni premis.
    ¿Us fa res si us agafo la imatge de la recepta del 15 de la vostra sidebar i la penjo al meu bloc amb un enllaç a aquesta entrada?

    M'agrada

  6. el taller de cuina diu:

    Serà l’excusa perfecta per experimentar amb la massa de pizza, que tenim pendent i anem aparcant des de fa temps.
    Estem contents d’aquesta iniciativa sense normes, premis ni sponsors ;) cuinar pel plaer de cuinar, jalar i compartir. Endavant!!!

    Per cert els dibuixos són molt xulos!!

    M'agrada

  7. MERCÈ-destapant cassoles diu:

    Ep Sandra, ep Xavi!, m’ha agradat molt coneixer-vos aquest matí. La veritat és que m’he quedat amb ganes de parlar una mica més amb tots, però això rai, perquè està clar que ho hem de repetir ben aviat!. Sou dos joves molt naturals, espontanis, clars… tot allò que d’entrada t’agrada en una (2) persona. Transmeteu “bon rotllo”!…Una abraçada sincera!!!

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.

