Croissanets express

Ai que justets que anem de temps últimament! Ni temps de cuinar idees, ni d’actualitzar més, ni de llegir tots els blocs que voldríem!

I clar, ens traiem el cuquet de la cuina amb coses “fàcilones” com aquesta.

Un tros de pasta de full congelada, uns bocins de xocolata, i apa, croissanets express en un moment. I ben bons que queden!

Ingredients

– 1 làmina de pasta de full

– 8 bocins de xocolata fondant

– 1 ou

Preparació

Tallarem la làmina de pasta de full en 8 triangles iguals, o els trossos que vulguem segons la mida que ens interessi dels croissants.

Posem un bocí de xocolata al centre de cada triangle, i cargolem la massa des d’un costat cap a un extrem. Corbem els extrems cap a dins per donar-li la forma típica de croissant.

En una safata amb paper sulfuritzat, els pintem amb ou batut per sobre, i ho coem al forn preescalfat a 200ºC durant uns 15 min o fins que agafin color torradet.

Bon profit i bona cuina!

TAMBÉ POT INTERESSAR-VOS:

Brownie

Cookies

Magdalenes de xocolata i taronja

···

36 pensaments sobre “Croissanets express

  1. judith diu:

    molt bé guapos! clar que si!!! a vegades no fa falta passar-nos hores a la cuina per obtenir bons resultats, oi???? qui pogués agafar-ne un ara!!! bona nit!!!!!!!!!!! i milions de petonets

    M'agrada

  2. amàlia diu:

    mmmm crec que m’animaré a provar a fer-ne algun dia, sobretot en època d’exàmens: cuinar dolços (i més si són de xocolata) sacia l’estrès!!!

    M'agrada

  3. núria diu:

    Una idea és una idea. Si es facilona també val perquè tots anem apretats de temps.
    M’agraden els croissanets!
    En la cuina també compta molt la companyia i aquí estem tots acompanyats

    M'agrada

  4. Anniki diu:

    M’agraden molt els croissants i si es fa amb una bona massa refrigerada poden ser boníssims i ràpids tal i com dius, ara això si, com jo sóc més de salat, em cambio la xocolata per pernil dolç, frankfurt etc :P

    Un petó!

    M'agrada

  5. Ingrid diu:

    i ben bons que estan!!! justament vaif fer unes olleretes l’altre dia amb la masa k tenia congelada.Les coses fàcils i bones, doblement bones!!
    Molts petonets macus!

    M'agrada

  6. MERCÈ-destapant cassoles diu:

    Aquests crosanets són una delícia!, a mi m’agraden especialment així amb la xocolata fondant, però a casa n’hi ha una que la xocolata negra no li va, i normalment els fem amb una cullerada de crema de xoco (nutel.la, nocilla. Eroski…).I fer-los amb elles encara és més divertit!. (encara que tingueu poc temps… m’agradaria passessiu pel bloc,he llençat una pregunta a tots!, a veure com ho feu vosaltres?)Un petó!

    M'agrada

  7. starbase diu:

    Jo els facia amb xocoloata fins que un dia vaig probar la Nocilla. Desde aleshores van farcits de Nocilla… prova prova que igual també et converteixes al costat fosc :-P

    M'agrada

  8. Asela Masià diu:

    Tens raó, mira que és fàcilet fer uns bons croissants. Últimament tinc molt de desig de croissants de xocolate. Qualsevol dia compre una làmina de pasta fullada i em pose a fer-ne. Un beset.

    M'agrada

  9. Gemma diu:

    Hola guapos!
    Com us entenc quan parleu de falta de temps…jo porto un temps una mica desconnectada i em sap un greu arribar tard a llegir els posts!!
    Jo aquests croissants, per més facilons que siguin, me’ls menjaria en un obrir i tancar d’ulls!
    Una abraçada!

    M'agrada

  10. massitet diu:

    Ostres! Jo quan no tinc temps no faig croissants!!!!! :-P
    Molt bona idea i una manera molt ràpida i facileta de tenir croissants acabats de fer a casa. Prenc nota! Sí senyor!

    Ànims amb la feinada, parella!

    M'agrada

  11. Alba diu:

    Visca el menjar ràpid i boníssim! Com us entenc. El temps també és el meu pitjor enemic. En qualsevol cas, aquests croissants us han quedat molt bonics i ben calentons han de ser deliciosos. Per què sempre tinc gana quan miro blocs?? I això que fa res he berenat… jeje!

    molts petonets guapos!! :)

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.

