Els rul·los de la Fletcher

<< És un ocell? És un avió? És en Superman? No! Són 4 noies blocaires que ni tan sols es coneixen personalment totes elles, però formen un equip d’investigació que es fa dir “Els rul·los de la Fletcher”.
 
La Interpol ha resolt infinitat de casos gràcies a la seva ajuda: enverinaments per plats una mica sospitosos, matrimonis trencats per receptes que feien angunieta, veïnes que ja no es parlen per obligar-se a provar unes postres inventades realment terribles…
 
Cada dia es posen els rul·los de la Fletcher, i convertides en marujes-detectives passen revista a tota la gastrosfera. Estigueu tranquils, elles vetllen per la nostra seguretat alimentària! >>

Així és com més o menys me les imagino a aquestes quatre!

La Sandra sempre està amunt i avall amb els e-mails que cada dia s’envia amb les nenes blocaires, que són la Judith (El món de Juju), la Moni (Coses de Llàbiro) i la Paula (Bon Tiberi), i ara resulta que últimament ja se n’enriuen d’elles mateixes dient que sembla que es posin els rul·los de la Fletcher per posar-se al dia del món blocaire.

En realitat més que altra cosa el que fan és explicar-se una mica la vida i les seves coses, doncs sembla que, tot i fer-ho virtualment, han establert una genial relació entre totes quatre.

I com que això, vulguis que no, va de cuina, van decidir que s’havia de donar forma als rul·los en qüestió. Clar, quan la Sandra em va dir que havíem de fer rul·los per posar-los al bloc, no entenia res.

Però aquí ho teniu, dues postres en forma de rotllet que realment han quedat espectaculars!

Rul·los de mango i mascarpone

Ingredients

– 1 mango

– 1/2 terrina de mascarpone

– 1 cullerada de sucre

– 1 llima

– Un grapat d’avellanes

Preparació

Barregem el mascarpone amb el sucre, la pell de la llima ratllada, el suc de la llima i les avellanes.

Tallem el mango en carpaccio amb la mandolina.

Amb l’ajuda d’un ganivet arrodonit o d’una espàtula, anem agafant els talls de mango amb compte perquè no se’ns trenquin, els omplim amb la barreja de mascarpone, i els tanquem donant forma de rotlle, pressionant lleugerament amb el ganivet.

.

Rul·los de plàtan i xocolata

Ingredients

– Oblees d’arròs

– 1 plàtan

– Perles de xocolata fondant (la meitat del volum de plàtan)

– 1 culleradeta de canyella

– 1 cullerada de sucre

Preparació

Tallem el plàtan a dauets ben petits, i ho barregem amb el sucre, la canyella i la xocolata.

Hidratem les oblees en un plat amb aigua tèbia i les passem a un drap de fil per retirar l’excés d’aigua. Farcim i donem forma de rotllet.

Fregim els rul·los en abundant oli calent fins que quedin dauradets i cruixents. Els deixem sobre paper de cuina un moment i servim al moment perquè no s’estovin.

.

Bon profit, i bona cuina!

43 pensaments sobre “Els rul·los de la Fletcher

  1. Mònica diu:

    Xavi, com he rigut! M’ha encantat!
    Sandra, quina recepta més xula, t’ha quedat molt i molt bé, quines receptes tan bones!
    Visca els rulos de la Fletcher!
    Molts petonets.

    M'agrada

  2. Paula diu:

    M’encanta la introducció!!!Per no estar inspirats…!!
    He rigut moltíssim!!!
    La recepta boníssima!!
    Visquen els rulos de la Fletxer!!!!!
    Petonets guaposs!!

    M'agrada

  3. judith diu:

    jajajaj, no puc parar de riure!! el meu mal de cap ha desaparegut!!! quin crack estás fet! a veure si al final també t’haurem d’incloure dins del nostre grup…jajajajaaj. Sandra, quins rulos més bons nena! saps que també havia pensat fer-ho amb mango???? ha d’estar bonísssssssssssim!!!! ;P ha estat un plaer aquest repte! i com he rigut!!!!!!! petonetssssssssssssssss

    M'agrada

  4. Puri diu:

    Jolin, estic que em cauen les llàgrimes i em fa mal la panxa de tant riure, es impresionant el que dius… persones que no es coneixen personalment i com conecten i s’entenen.El mon del blogs es lo millor de lo millor.
    Enhorabona a totes.
    Petons

    M'agrada

  5. Irene diu:

    Quina gràcia amb els rulos! I quins records amb la senyora Fletcher :) M’encanta la vostra iniciativa, noies! Es nota que us ho passeu la mar de bé!
    EL rulos han d’estar boníssims! Em quedo amb el plàtan i xocolata :)

    M'agrada

  6. Roser diu:

    Ai la sra Fletcher…quins temps! Jo em quedo amb els rulos de mango i mascarpone!!! nyam nyam…acabo d’esmorzar, però ara els atacaria si o si!! jajaj petons!

    M'agrada

  7. Ana diu:

    Me encantan esos rulos de la Fletcher, cualquiera de las cuatro son fantásticas.
    Un buen trabajo y mucho cariño y consiguen enamorarnos cada día a todos.
    Tus rulos también son estupendos, me encantan.
    Besos

    M'agrada

  8. el taller de cuina diu:

    Ahir no podia dormir per culpa d’un dolor costal que m’ha agafat, sort que em vau animar la nit amb els vostres rulos, em va quedar un moldejat moníssim! Esteu sonades!!!
    Ja provarem de fer-los que això de les oblees d’arròs no ho dominem.
    Petonets!!!

    M'agrada

  9. Esther diu:

    Aquest rulos són una bogeria i no puc dir-vos quin m’agrada més, pq últimament tinc devoció pel mango, peró clar la xocolata és la xocolata. No us preocupeu m’envieu un de cada i problema sol.lucionat!
    Petonets ruleros,
    Esther

    M'agrada

  10. maduixa diu:

    quin fart de riure, i això que ja venia de llegir a la Judith! m’encanten les galetes d’arròs, m’ha semblat molt bona idea farcir-les de plàtan i xocolata :-)

    M'agrada

  11. CRISTINAT diu:

    3a ronda de rulos…Aquest són els meus preferits…amb mango. Potser és el que li escau millor a la Fletcher que sempre lluita contra “mangoneo” per no dir xoriçeu.

    M'agrada

  12. La cocina magica diu:

    Jo Sandra! le estaba diciendo a Judith que no se si seriais capaz de superarla,pero veo que os habeis exprimido los sesos bien para hacer los rulos, porque a ti tambien te han quedado fantasticos!!
    Besos ESther

    M'agrada

  13. Bet diu:

    Apa que bons aquests rulos!!! no sabria pas amb quins quedar-me! he rigut molt amb l’entrada!! jo quan era petita el que mirava (crec que encara el fan ara) era Rex. Aquell del gos, sabeu? és que me’n recordo del nom del gos però no del protagonista! i m’agradava molt, igual que el detectiu Konan (de dibuixos animats). M’ha semblat molt divertit aquest repte que us heu proposat, la combinació perfecta entre cuina i “marujeo” per generar grans dosis de somriures! :)

    M'agrada

  14. Xavier diu:

    Hahahaha! Al principi, quan he vist allò dels rul·los he pensat que m’havia enganyat de blog! O.O

    Però després me n’he rist bona cosa!!! Molt bo el plat i molt original! Salut, companys!

    M'agrada

  15. ingrid diu:

    Una meravella nois!!! Jajajjajaj quina manera de riure!1 no hi ha res millor que aquestes conexions virtuals, després en persona encara són molt millors!!
    Enhorabona per aquesta iniciativa i per aquest rulo postre que ens porteu!! m’encanta!
    petonetsss guapos

    M'agrada

  16. MERCÈ-destapant cassoles diu:

    Ja us imagino com 4 nenes trapelles fent cara de “i quina en podem fer ara?”… Molt bo el títol que us heu buscat i molt bons aquests rulos, sobretot els de mango! Una abraçada.

    M'agrada

  17. Mglòria diu:

    Quins superulos els de la flecher!!!
    M’encanta aquesta iniciativa que heu portat a terme, espero poder-ne veure moltes més, i la fotografia amb els rulos… Ja-ja-ja!!! Superoriginal!!!!
    Mglòria

    M'agrada

  18. Alba diu:

    Quina entrada més xula!! com he rigut jajaja!! Com li he dit a la Judith, ara entenc això de que la Sandra es referís a la Judith com rulera! no entenia res, jajjaja!!
    Quins rulos més bons els que porteu, m’encanten!!

    Molts petonets ruleras i seguiu investigant i sent tan xules!! :)

    M'agrada

  19. Asela Masià diu:

    Quina gràcia m’ha fet això dels rulos de la Fletcher quan ho he llegit abans al bloc de Judith… Quina combinació més bona de sabors amb el mascarpone i el mango, també m’agrada molt el de plàtan i xocolate. Fantàstics. Besets.

    M'agrada

  20. Begoña diu:

    jajajaja qué bueno, me imagino tu cara: ¿qué tenemos que hacer qué???? jajaja. Bueno, a la maruja que llevo dentro le hace falta poco para salir a la superficie, soy muy marujil, así que estos rulos me encanta. Y ese toque del mango!!!IDEAL!

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.

