Batut de mango, llima i gingebre per a la Paula

Abans de res… per molts anys Paula!

Avui la nostra estimada Paula de “Bon Tiberi” fa anys! Per això volem felicitar-la, no només des d’aquí, sinó des d’altres blocs: la Judith de “El món de Juju“, la Laura de “Coure coulants” i la Moni de “Coses de Llàbiro“.

La nostra mallorquina preferida necessita molta energia per carregar les piles i afrontar el que li ve a sobre com una campiona! Ha passat un estiu una mica duret, i ara li ve una temporada bastant enfeinada, per això hem decidit enviar-li de part de totes unes pocions energètiques que li carregaran els ànims fins dalt de tot! Aquest batut ple de vitamines segur que t’ajuda: t’enviem a la Lupita de part de les catalanes!!

Molta sort amb tot el que ha de venir, i que passis un dia fantàstic!!

Ingredients (1 batut)

– 1 iogurt

– 1 mango

– El suc de mitja llima

– Un polsim de gingebre

– 2 culleradetes de sucre

Preparació

Pelem i desossem el mango. El posem tallat a trossos dins el got de la batedora i el triturem ben fi. El passem per un colador per treure’n les fibres.

Retornem al got i ho mesclem bé, amb l’ajuda de la batedora, amb la resta d’ingredients.

Ho posarem al frigorífic unes hores per prendre’l ben fred.

Servirem el batut amb una mica de ratlladura de llima per sobre.

Bon profit, i bona cuina!

···

TAMBÉ POT INTERESSAR-VOS:

Batuts de gelat de llet

Iogurt amb mango

26 pensaments sobre “Batut de mango, llima i gingebre per a la Paula

  1. Paula diu:

    Mango, llima i gingebre????!!!! Olé vosaltres. Amb aquest batut ho he de fer bé per força…o seré un cas perdut.
    Gràciesssssssssssssss guapos meus!! Què faria jo sense vosaltres i sense veure el missatge de “tens un (o dos, o més…) e-mails”???
    De moment tornaré a la “guerra” supervitaminada i amb molta d’alegria.
    Petons!

    M'agrada

  2. Alba diu:

    Què contenta estarà la Paula i quaunta energia li donareu amb aquests batuts! La combinació mango, llima i gingebre l’he de tastar!! Què requetebo!!

    molts petonets guapos!

    M'agrada

  3. Maite diu:

    Molt bo!!!!! El vaig fer ahir i m’agrada perquè té un gust molt suau!!! El toc de la ratlladura de llima és genial. Unes grans postres per fer passar l’inici de setmana.
    Moltes gràcies per la idea!!!!!

    M'agrada

  4. Mònica - Coses de Llàbiro diu:

    Expulseu-me ja o doneu-me cues de pansa, com pot ser que no us hagi comentat, buaaaaaa! M’encanta aquest batut però vaig va fer penitència.:(((((((

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.

