Pastís “XocoInstant” (al microones)

Pastís XocoInstant

Heu preparat mai el famós pastís de xocolata instantani que ja fa temps que corre per Internet, i que consisteix en coure’l 1 minut al microones?

Si no el coneixieu avui us en parlem, però a més a més us el presentem d’una manera ideal per a regalar. Nosaltres l’hem fet per a l’amic invisible d’enguany!

Hem unit aquest pastís amb la idea dels preparats de dolços per a regalar, basats en envasar els productes secs de la recepta, i indicar quins ingredients líquids hi falten. Normalment és un sistema que s’usa per a regalar receptes de pa de pessic, brownies o galetes.

En aquest cas, com que ho fem per a regalar, el pastís està pensat per a coure’s i menjar-se dins del mateix pot, però si ho feu per menjar a casa resulta més pràctic preparar-lo en una tassa d’esmorzar, doncs a més a més així pots desmotllar-lo fàcilment i menjar-te’l en un plat!

El que és important destacar és que aquest pastís és bo per menjar-se’l al moment, doncs té l’avantatge de poder-se preparar en un parell de minuts. Ara, no pretengueu fer-lo i menjar-lo gaire més tard o ni tan sols al cap d’unes hores, perquè no valdrà gairebé res…

Aprofitem per explicar-vos que ja fa uns mesos que també tenim perfil a Instagram, així que si en sou usuaris també podeu seguir-nos en aquesta xarxa social, i fer-vos un fart de veure plats i més plats! Com sempre, podeu trobar-nos com @elsfogons.

Esperem que acabeu de passar unes bones festes, plenes de bon menjar, i que tingueu un molt bon any 2014!

Ingredients

Secs (per a posar al pot):

– 2 cullerades de farina

– 2 cullerades de sucre

– 2 cullerades de cacau pur en pols (o cacau soluble)

– 1/2 culleradeta de llevat químic (tipus Royal)

Líquids (per a afegir després):

– 4 cullerades d’oli d’oliva

– 6 cullerades de llet

Preparació

Una vegada afegits els líquids als ingredients sòlids, remenem bé amb una cullera fins que estigui tot ben desfet i integrat, sense grumolls.

Ho posem al microones a màxima potencia, entre 800 i 1000 W. Ho courem entre 1 minut i 1 minut i mig, segons la potència del nostre microones. Vigilarem que no quedi excessivament líquid, però tampoc massa cuit, doncs quedaria resec.

Tot i que es pot coure al gust de cadascú, sempre és millor que estigui una mica cru, doncs el resultat serà semblant a un coulant. A més no cal preocupar-se per menjar-s’ho líquid, doncs no porta ou cru.

Abans de menjar-ho deixarem reposar 5 minuts, penseu que sortirà cremant del microones!

Bon profit, i bona cuina!

Pastís XocoInstant

···

TAMBÉ POT INTERESSAR-VOS:

Brownie amb nous de macadàmia

Speculoos (galetes especiades)

Cookies

Anuncis

24 pensaments sobre “Pastís “XocoInstant” (al microones)

  1. Anònim diu:

    Sempre em sorpreneu amb les vostres idees. El pastís l’ he fet però MAI m’ hagués passat pel cap presentar-lo d’aquesta manera per a regalar.
    Ptnts
    Bona sortida del 2013 i bona entrada al desitjat 2014.
    Ptnts
    Dolça

    M'agrada

  2. Olga Casanova diu:

    Quina passada!!!M’heu donat una gran idea!!!
    Gràcies per compartir les vostres meravelloses idees!!!!!
    Petons,
    Olga,de La Cuina de l’Olga

    M'agrada

  3. Eva diu:

    Com us he dit per l’instagram… m’encanta!! tot i haver vist força cops aquest pastís no l’he provat mai, però ara a més de ganes de tastar-lo tinc ganes de regalar-lo! un detall personal i saborós!

    M'agrada

  4. Cósima diu:

    He oído hablar de esta receta “instantánea” pero todavía no la he preprado. Lo que sí es cierto es que me parece todo un regalazo originalísimo de estar forma. Enhorabuena. Un 10 en originalidad. Besitos.

    M'agrada

  5. hungry shark evolution cheat diu:

    Can I simply say what a comfort to discover somebody
    that genuinely knows what they’re talking about on the web.
    You actually know how to bring an issue to
    light and make it important. A lot more people have to check this out and understand
    this side of your story. It’s surprising you are not more popular given that
    you surely possess the gift.

    M'agrada

  6. Palmira diu:

    Sempre m’agrada regalar aquest tipus de coses per ocasions especials però això no se m’havia acudit així que em guardo l’idea per les properes celebraciones!
    Petonets i molt bon any!!!!
    Palmira

    M'agrada

  7. la cuina violeta diu:

    Ei Bordetos, bones festes! Aquest coc l’hem fet alguna vegada amb la Violeta, la recepta la tenim de la Thermomix junior que li vaig comprar, i surt bo per la rapidesa en que es fa. Aprofito per a dir-vos que estic preparant una trobada a Tarragona el 22 de febrer. Podreu venir? Aviat al blog.
    Una bona entrada d’any!
    Nani

    M'agrada

  8. Bet diu:

    Hola guapissims!!! jo fins avui també he tingut el blog ben adormit… aiaiaiai :P
    Què puc dir d’aquest potet? que és molt original i que em sento privilegiada de tenir-ne un!!! Estic buscant el dia perfecte per gastar-lo ;) Ja us avisaré quan ho hagi fet!
    Petonets i molt bon cap d’any, a tots dos!!

    M'agrada

  9. Carme diu:

    Aquest any havia pensat en un regal semblant com a detall de Nadal, un mix per fer galetes en un pot. Però al final vaig regalar les galetes ja fetes ;-) Aquest pastís a l’instant és genial.
    Que tingueu un feliç 2014!!!

    M'agrada

  10. Sílvia Soto Martí diu:

    M’encanten aquests detallets per regalar jalamenta!!
    I ho prepareu tot tant mono! M’encanta! :)
    Jo aquest no l’havia fet mai. En canvi com comentaven per aquí també he fet la recepta ràpida del pastís de xocolata en una tassa, que porta ou. Me’l va ensenyar a fer la meva neboda! xD
    Molts petons preciosos!

    Nuni
    http://cuinetes.bloks.cat

    M'agrada

  11. nee* diu:

    Ohh quina presentación més xula!!! Aquest pastís és tot un clàssic pels moments de mono de dolç jajajjaa, és veritat que és per a menjar al moment, però i el luxe de tenir-lo fet en 2 minuts? jajajaj.

    Petonets i bon any nou!!

    M'agrada

  12. Teresa diu:

    M’encanta la idea de regal! ho havia vist a algun programa de canal cocina, em sembla que ho va fer la Donna Hay…, he de provar per veure com surten de bons! petó i bon any!!

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.

