la Recepta del 15 (de juny)

La Recepta del 15 torna a estar a tocar, i aquest vegada la proposta que us hem fet és ideal per inaugurar l’arribada de l’estiu, sobretot amb la revetlla de Sant Joan tan a prop: còctels!!

Qualsevol idea és bona, un clàssic o una mescla pròpia, amb o sense alcohol! Us animeu a participar?

Ja sabeu que per participar només cal que el dia 15 ens deixeu un comentari amb l’enllaç de la vostra recepta, per poder així saber que heu participat en la convocatòria i incloure-us més fàcilment a l’índex. Si el dia 15 no us va bé que podeu publicar abans o després, segons us vagi millor a cadascú, el més important és que ens aviseu que heu participat!

I si sou lectors sense bloc però teniu ganes de participar a la Recepta del 15, ens podeu enviar un correu electrònic a elsfogonsdelabordeta@gmail.com amb la recepta i alguna foto, i nosaltres ens encarregarem de publicar-la al nostre perfil de Facebook i posar-la a l’índex amb tota la resta de participants!

Com sempre, el dia 20 anunciarem l’ingredient pel mes que ve. I recordeu que si teniu qualsevol dubte sobre el funcionament de la Recepta del 15, podeu mirar de resoldre’l a l’apartat “Com funciona?”.

Moltes gràcies a tots!

···

22 pensaments sobre “la Recepta del 15 (de juny)

  1. Cósima diu:

    Sandra, como siempre llegaré a última hora. Pero esta vez tengo que llegar porque quiero hacer algo que le prometí a Judith y me lo habéis puesto facilísimo para dedicárselo con el tema de este mes. ¿Se admiten recetas si se envían el sábado por la tarde? Sigo a tope de trabajo. BeZitos.

    M'agrada

  2. Carme diu:

    Aquest cop no em veig en cor de publicar res. el vi amb gasosa, pel dia que vaig moooolt assedegada, és el meu còctel més complicat.. jajaja.
    M’espero a la proposta següent

    M'agrada

  3. Sandra diu:

    Hola! jo aquest mes no hi he arribat a temps! tot i que ja estava pensant en cocktails ben dolços! :-). Ara mateix vaig a fer una ullada a les propostes dels amics dels fogons! fins la pròxima! salutacions,Sandra

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.