Judith’s cheesecakes

La recepta d’avui és d’un fantàstic pastís de formatge, concretament, de mascarpone. Us preguntareu, però, el perquè del nom que li hem posat a l’entrada, en lloc de dir-li, simplement, “pastís de formatge”.

Doncs molt senzill: avui és l’aniversari de la Judith d'”El món de Juju“! MOLTES FELICITATS GUAPA!!

La gran majoria segur que ja la coneixeu, el seu és un bloc fantàstic que transmet entusiasme pels quatre costats. Nosaltres, que amb el temps hem tingut la gran sort de conéixer-la, podem dir que en persona encara és molt millor: encantadora, simpàtica, divertida, riallera… no acabaríem mai! Esperem que aquesta amistat no hagi fet més que començar, per molts anys!!

I com que avui és el seu dia, les rul·leres no podíem deixar de dedicar-li una entrada a la nostra membre més fashion! Totes hem versionat una de les seves receptes de pastís de formatge: el pastís de mascarpone amb fruits vermells, una de les seves postres preferides. Nosaltres l’hem fet en versió individual, amb maduixetes a l’interior, i acompanyant-ho de groselles. Ah! No us perdeu les versions que també ens presenten la Moni (Coses de Llàbiro) i la Paula (Bon Tiberi)

Ingredients (aprox. 10 pastissets)

– 3 ous

– 75 g de sucre

– 75 ml de nata líquida

– 150 g de formatge mascarpone

– Mig iogurt grec

– Un grapat de maduixetes o fruits vermells

Preparació

Preescalfem el forn a 180ºC mentre preparem la massa.

Separem les clares dels rovells i les reservem.

Posem en un bol els rovells amb el sucre, la nata líquida, el mascarpone i el iogurt, i ho barregem fins que quedi una crema fina sense grumolls. Muntem les clares a punt de neu i les afegim a la barreja; les anem incorporant a poc a poc i amb cura perquè no ens baixin. També hi posem les maduixetes o els fruits vermells que vulguem incorporar-hi.

Ho deixem reposar uns minuts i repartim la massa en els motlles. Ho enfornem durant uns 30 minuts (si feu un únic pastís de mida gran seran uns 50 minuts).

En treure els pastisos els deixarem refredar a temperatura ambient, i després els posarem a la nevera durant un mínim de 3 hores perquè acabin de quallar bé.

Bon profit, i bona cuina!

···

TAMBÉ POT INTERESSAR-VOS:

Pastissets de mató amb salsa de taronja

Pastissets de llimona i ametlla de la Julia Child

Pastissets de caipirinha

44 pensaments sobre “Judith’s cheesecakes

  1. Paula diu:

    Visquen els pastissos de formatge més fashions de tota la blocosfera!!! Quins?? Els Judith’s cheesecake!!!
    M’encanta la vostra versió!!!!
    Petons guapos!
    Ah, i visquen les rul.leres!! ;D

    M'agrada

  2. judith diu:

    aix nens!!! que no paro de plorar!!! em treuran el títol de fashion! jajajajajaja. Gràcies guapos per ser com sou! i evidentment que la nostra amistat només ha fet que começar!!! que el Boletet està encantat amb els tiets de la Bordeta! jajajajajajajajaja. Estic feliç per ser membre de les rul·leres!!!!!!!!! moltísssssssimes gràcies!!! per cert, per demà no tinc pastís!!! em portareu un trosset d’aquest????? ;PPPP petonets

    M'agrada

  3. FRANCESC diu:

    Quins pastissos de formatge més fantàstics!!! Quina recepta més saborosa, vistosa i graciosa!!! Me l’apunte, no cal dir-ho!! Xics, us supereu a cada recepta!!! Salutacions

    M'agrada

  4. nyanyels diu:

    M’emporto la recepta. Quina bona pinta que tenen! M’encanten els pastissos de formatge i últimament n’estic provant molts. Aquest s’afageixen a la llista.

    Una abraçada!

    M'agrada

  5. Pilar diu:

    ¡¡Eso es un regalo, qué cosa más rica!!. Aunque nuestra chica no se merece menos ;) Ya me la imagino llorando de emoción con tanta tarta rica.
    Enhorabuena, seguro que le encanta porque tiene un aspecto de lo más tentador
    Besos

    M'agrada

  6. Neus diu:

    Suposo que la Judith tindre que tornar a pasar pels vostres blocs per mirar be les vostres versions, pq de segur que només recorda les vostres paraules…
    Un petonet

    I magnifiques versions que he fet les 3.

    M'agrada

  7. catieu diu:

    Però quina cosa més bona!!! Les ruleres m’ho poseu difícil, no sabria quin triar. Sou unes cracks!!!
    Ja ho tinc decidit: m’emporto un tallet de cada….
    Petonets guapa…

    M'agrada

  8. Alba diu:

    Què xaxis sou les rul·leres, estic segura que la vostra amistat durarà per sempre! I que avui al Judith deu estar flotant de felicitat! Ara vaig a felicitar-la!

    Els pastissets us han quedat boníssims, però ja li podrieu dur algun a ella,quina tortura veure el seu postre prefe a tres fotos i no poder-lso tastar, jeje!!

    Molts petonets!!

    M'agrada

  9. ingrid diu:

    M’encanta la vostra versió!!!!!! un homenatge genial!! jo espero aviat també poder-la conèixer amb persona igual que a la Sandra i altres bruixets ;)!!!
    Molts petonetss guapos

    M'agrada

  10. nee* diu:

    Quina iniciativa més maca, molt bonic! El pastís m’ha agradat molt, això de presentar-ho en porcions individuals sent de formatge ho trobo molt original, crec que mai ho havia vist encara.

    Molts petonets!!

    M'agrada

  11. rosilet diu:

    La verdad que pueden patentar el Judith’s cheesecake…con sus tres variantes, bueno, cuatro con el suyo…son todos un verdadero éxito.
    Felicidades a la Juju y a sus compis ruleras!!

    M'agrada

  12. Sònia diu:

    Mmmm…. que boniques (i segur que encara mes bones) tartaletes… s’em fa salivera…. jijiji
    No se quina versio m’agradaria mes…aixi que les haure de probar totes 3!! jijijiji
    Sou unes amigues meravelloses!!!
    Un petonas
    Sònia

    M'agrada

  13. Cook me tender diu:

    Hola macos!! Vosaltres sempre hi sou (llegit en el sentit, que sempre us enrecordeu de la gent ^.^) Moltes gràcies per visitar-me aquest dia de tornada i sobretot felicitar-vos per aquest pastisset deliciós i pel gest a la Judith! Petonets

    M'agrada

  14. Frabisa diu:

    Que detallazo tan bonitooooooooooooooo, ya lo había leído en el blog de Judith pero no he podido venir hasta hoy. Me ha parecido fantástico y emotivo, lindo, lindo.

    Y esos pastelitos se ven deliciosos, yo quiero, ya os mandaré un mail con la fecha de mi cumple…. ;))))

    besitos

    M'agrada

  15. MERCÈ-destapant cassoles diu:

    Bufa quins pastissets!… quina dedicatòria tan bonica per a la Judith!, a mi que el formatge en crema no m’entusiasma, haig de dir que el mascarpone és un punt i a part, és més gustós i a l’hora no tan empalagós. Uns pastissets per treure’s el barret!.
    Sandra, Xavi, a part dels fantàstics pastissets he entrat per saludar-vos i agrair-vos el vostre comentari i que entengueu que no puc escriure com fa uns mesos. La veritat és que no tinc temps per gairebé res!, arribo a les 8’15, m’esperen per sopar, preparo les coses de l’endemà i quan em poso a l’ordinador estic que se’m tanquen els ulls… què hi farem?, gràcies pels ànims! (ah… i el diumenge en faig…ssssst:44….)Un petonet dolç parella!

    M'agrada

  16. Cris diu:

    Segur que li haurà fet molta il·lusió. El pastís de formatge m’agrada molt, m’has donat ganes de menjar-ne, i més com t’han quedat, són molt llaminers.

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.