Magdalenes de poma i espècies

Un mes més us portem la nostra participació al repte de “Memòries d’una cuinera”, que aquest novembre ens ha proposat fer magdalenes.

Després d’haver descobert la barreja d’espècies d’speculoos l’any passat, i haver-ne fet galetes i pastissets, i després d’haver estat a Bèlgica aquest estiu, ens hi tornem a posar amb aquestes espècies que tant i tant ens encanten!

A més a més de les speculoos també hi hem posat poma, que dona una textura molt suau a les magdalenes i les fa encara més bones

Ja sabeu que si voleu participar a “Memòries d’una cuinera”, i enviar-los una recepta de magdalenes, teniu temps fins al dia 28 de novembre.

Ingredients

– 1 iogurt grec

– 150 g de farina blanca

– 200 g de farina integral

– 200 g de sucre morè

– 75 ml d’oli d’oliva

– 1 sobre de llevat Royal

– 75 ml de llet

– 3 ous

– 1 poma

– Una cullerada d’espècies speculoos

– Flocs de civada

Preparació

Escalfem el forn a 180ºC mentre preparem les magdalenes.

Mesclem en un bol els ous, el sucre, el iogurt, l’oli, la farina, el llevat i les espècies, fins obtenir una massa homogènia. Tot seguit hi afegim la llet i la incorporem bé.

Pelem i tallem la poma a daus petits i els afegim a la barreja.

Omplim els motlles deixant un marge d’un centímetre i ho acabem amb un polsim de sucre morè i uns quants flocs de civada.

Enfornem les magdalenes entre 20 i 25 minuts, fins que al punxar-les surtin seques.

Bon profit, i bona cuina!

···

TAMBÉ POT INTERESSAR-VOS:

Magdalenes de xocolata i taronja

Muffins de carbassó

30 pensaments sobre “Magdalenes de poma i espècies

  1. Bet diu:

    Hola guapos!! quines magdalenes més bones no?? m’encanten amb poma!! El que em té ben intrigada és l’speculoos, al final l’hauré de tastar eh??
    Petonets!!

    M'agrada

  2. Palmira diu:

    Aquestes magdalenes les he de probar, amb farina integral i espècies de speculoos, estic segura que m’agradaran molt molt molt.
    Deliciosa la vostra proposta, com sempre!
    Petonets,
    palmira

    M'agrada

  3. Roser diu:

    Encara tinc que provar la berreja aquesta d’speculos, d’aquest any no pasa… Com m’agradaria menjar-ne una o dos d’aquestes magdalenes, us han quedat fantàstiques! Petons

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.