Gots de iogurt i mango

Després de la crema de tomàquet amb escuma d’oli d’oliva que us vam mostrar fa uns dies, avui us ensenyem el prepostre que vam fer per abans de la coca al menú de Sant Joan.

Llavors ho vam fer en gotets petits, doncs era qüestió de fer una coseta lleugera després del sopar, però ho hem tornat a fer en gots grans amb un iogurt per cap.

És senzill i ràpid de fer, visualment molt vistós, i boníssim!

Ingredients (2 pers.)

– Un mango madur

– 2 iogurts grecs ensucrats

– El suc de mitja llimona

– 2 culleradetes de sucre

– Llavors de sèsam negre

Preparació

Pelem el mango i en triturem la polpa amb la batedora elèctrica fins que quedi ben fi, juntament amb el suc de llimona i el sucre.

Muntem els gots alternant per capes el iogurt i el mango. Decorem amb les llavors de sèsam negre.

Bon profit, i bona cuina!

···

TAMBÉ POT INTERESSAR-VOS:

Iogurt grec amb fruites cruixents sobre llit de galeta

Rul·los de mango i mascarpone - Rul·los de plàtan i xocolata

 

 

 

 

 

 

 

 

33 pensaments sobre “Gots de iogurt i mango

  1. Bet diu:

    Que bonics!!! agafo la idea com a pre-postre per algun sopar especial! ;) jo no sé què em passa avui amb el blog, que escric les entrades i després se’m publiquen buides, sense escrit ni fotos, només el títol!!! l’he escrit 2 vegades i abans d’escriure per 3r cop el mateix, m’esperaré a demà!! M’agrada aquesta combinació que heu triat, sobretot per ara a l’estiu, i de presència són molt xulos, em recorden una miqueta la crema catalana q vaig fer x la recepta del 15! petonets guapos!

    M'agrada

  2. Roser diu:

    Quina presentació més bonica! i quina pinta que tenen!! han d’estar bonissims!! m’agrada que hi hagis posat el formatge grec, un dels meus preferits! me l’apuntO!! petons

    M'agrada

  3. elmondejujujudith diu:

    quins vassets més bons! ara que m’he aficionat al mango segur que no tardo en fer-los!!!!! o potser envío el Boletet a per un parell de vassets!!!! que els tietes de la Bordeta segur que li donen encantats!!! ;P. petonets guapos

    M'agrada

  4. Ani diu:

    El mango es una fruta que me encanta. El yogur griego también. Así que las dos cosas juntas me han parecido buenísimas. La presentación , perfecta. Claro, que, ya nos teneis acostumbrados a admirar vuestras ideas a la hora de presentar los platos. Gracias por enseñarnos tanto a todos.

    M'agrada

  5. MERCÈ-destapant cassoles diu:

    Vaig fer aquest puré de mango fa uns dies i les nenes es van tornar boges!, així amb el iogurt grec ha de ser boníssim, a més a més la presentació queda fantàstica!. (per cert, deixarem la trobada dels blocaires de Sants per al setembre,ok?)Una abraçada macos!

    M'agrada

  6. starbase diu:

    No puc dir res més que realment tenen una presència preciosa. Està clar que s’ha de tenir certa habilitat per obtenir aquestes capes tan ben definides… ja m’imagino quan ho provi jo heheheh :-P

    M'agrada

  7. Aarthi diu:

    Hai Dear

    This looks yummy….you have a lovely blog… I have been going through your blog for hours…You have so many wonderful recipes..I have bookmarked you blog and some recipe from that to try..Please check out my blog..It is for food lovers and person who love to cook..You could find so many recipes that you can easily try at home..I update this blog on a regular basis…So please follow me and motivate me..Thank you
    http://yummytummy-aarthi.blogspot.com

    Aarthi

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.