Macedònia

Calor, molta calor! És el que té l’estiu, i per això hem d’anar cercant maneres d’aplacar-la de la millor de les maneres.

Per això, des de “Memòries d’una cuinera“, aquest mes ens han proposat enviar-los receptes de macedònia.

Nosaltres l’hem feta amb meló, mango i fruits vermells, acompanyant-la de suc d’aranja. El toc final, i opcional per als menor d’edat o els que no els agradi l’alcohol, un raig de l’arancello casolà que vam fer fa un temps, hi queda perfecte!

Ja sabeu que si voleu participar-hi podeu enviar-los la vostra proposta fins al dia 28 de juliol.

Ingredients

– Mig meló Gàlia

– 1 mango madur

– Fruits vermells

– Suc d’aranja

– Arancello

Preparació

Tallem la base al mig meló perquè se’ns aguanti dret, però amb compte de que no es foradi, doncs haurà de buidar-se i contenir la macedònia.

Buidem el meló amb un estri per fer-ne boletes i les reservem.

Pelem i tallem a bocins petits el mango, i junt amb el meló i els fruits vermells omplim el recipient que em preparat amb la pell del meló.

Regarem la fruita amb suc d’aranja i una mica d’arancello al gust.

Bon profit, i bona cuina!

···

TAMBÉ POT INTERESSAR-VOS:

Pastissets de mascarpone i fruits vermells

Iogurt amb mango

28 pensaments sobre “Macedònia

  1. Palmira diu:

    Aquesta macedònia és perfecta però la seva presentació és encara millor, i amb l’arancello (el tinc a pendents per quan sigui época de taronjes bones bones) una delicia.
    Per fi avui desprès de setmanes de calor i xafogor, pluja i ben fresquet, estic encantada, tot obert i potser amb una malla per no tenir fred ;o)
    Petonets,
    Palmira

    M'agrada

  2. MERCÈ-destapant cassoles diu:

    La macedonia sempre vé de gust, però així presentada és que fa tocar la pantalla! quin goig nois!, apa, un petonet, macos!!!

    M'agrada

  3. elmondejuju diu:

    quina bona pinta!!!! l’arancello l’haig de tastar!! ha de quedar espectacular. Moltíssimes gràcies guapos per participar, sou uns solet. petonets

    M'agrada

  4. La cuina violeta diu:

    Bon dia Sandra! Ja vaig veure aquesta macedònia que has fet, però amb el mòbil em va malament deixar comentaris. Avui m’ha fet gràcia quan m’has deixat el teu veure que els teus pares encara la fan amb moscatell. Quins records…
    Una fresca i molt bona proposta.
    Feliç setmana,
    Nani

    M'agrada

  5. Mayte diu:

    Jo..no voy a alcanzar a llegar, tampoco con mi Juju querida, y la macedonia pero las haré igual a mi vuelta!

    Me quedo con esta tuya, me encanta el melón…en todas sus variedades!

    Mil besos :D

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.