Bunyols de carbassa

Avui us portem el previ de “la Recepta del 15” de la mà de la mare de la Sandra, com ja és costum.

Ens va fer aquests espectaculars bunyols, molt i molt tendres i esponjosos, amb el dolç de la carbassa com a protagonista.

És fàcil que posant més o menys sucre adeqüeu al vostre gust la dolçor dels bunyols, la massa no se’n ressentirà i quedaran igual de bé.

Això sí, el toc de sucre final, normal o de llustre, és imprescindible!

Ingredients

– 500 g de carbassa

– 1 ou

– 100 g de farina

– 4 cullerades de sucre

– Canyella

– Gingebre

– Sal

– Oli

– Sucre llustre o normal per posar per sobre

Preparació

Posem la carbassa, pelada i tallada, en aigua bullent amb sal, i la hi deixem fins que sigui cuita.

L’escorrem bé i la passem a un bol on l’aixafarem amb una forquilla fins a tenir-ne una massa fina.

Batem l’ou i l’afegim a la carbassa, salem lleugerament i hi posem les espècies al gust i el sucre. Amassem bé fins que quedi tot completament incorporat.

Hi posem la farina i acabem d’amassar fins que estigui ben desfeta. Si creieu que la massa us queda encara massa enganxosa n’hi podeu posar una mica més.

Fregirem la pasta a cullerades, en una paella amb oli ben calent, fins que estiguin daurats.

Els deixarem sobre paper absorbent per escorre’n l’excés d’oli.

Quan els anem a servir els empolsarem bé amb sucre.

Bon profit, i bona cuina!

···

TAMBÉ POT INTERESSAR-VOS:

Bunyols de l’Empordà

Muffins de carbassó

Pastissets de pastanaga especiats

27 pensaments sobre “Bunyols de carbassa

  1. BlauKitchen diu:

    Ohhh m’encanten els bunyols de carbassa, son els meus preferits! no les he fet mai perque els feia una tieta meva que ja es molt major i no s’enrecorda de com es feien..
    Gràcies per la recepta, doneu-li les gràcies a la mare de la Sandra.
    Petonets

    M'agrada

  2. Cósima diu:

    Me encanta la propuesta. Nunca me lo hubiera imaginado pero supongo que tienen que estar buenísimos. Es curioso ver cómo por los ingredientes y la forma de hacer un plato ya sabes si te va a gustar o no. Estos seguro que los hago en casa. Un beso.

    M'agrada

  3. catieu diu:

    Uhmmmm!!!! M’encanten els bunyols!!! I aquests amb la carbassa que deuen quedan humits de dins i melosos. Han d’estar de vici!!!
    Petonets

    M'agrada

  4. Marina diu:

    Quina delícia! La mare de la Sandra és una cuinera excel·lent! M’hi ha agradat molt el toc de gingebre… amb la carbassa sembla que hagi de lligar-hi molt bé! Petons

    M'agrada

  5. Silvia diu:

    Habéis elegido a la calabaza que es una estrella en mi cocina,como me gusta,Estos buñuelos los hago en una tarde de estas de llevia.Son una tentación.

    Que ricoooossss!!!

    M'agrada

  6. MERCÈ-destapant cassoles diu:

    Ja sé què faré ben aviat!, l’altre dia els vaig probar de poma i canyella i éren boníssims, aquests que presentes han de ser espectaculars!

    M'agrada

  7. CuinaCinc diu:

    Hola, Sandra,
    Aquí havia deixat el comentari.
    Veig que al final del blog heu posat un avatar de top receptes.
    També he rebut un e-mail d’un noi que es diu Andreu on també em proposa si ho vull posar, em vull adherir, sabeu alguna cosa? en què consisteix? s’agrupen les les receptes?
    Gràcies fins aviat. Bones Festes

    M'agrada

Gràcies per deixar-nos un comentari! Recordeu que també podeu fer-ho amb el vostre perfil de Facebook o Twitter.